pirmdiena, 2009. gada 23. marts

Atkal redzēšanās!


Šī nedēļas nogale bija visforšākā, es apciemoju savas dzimtās mājas - piemājas saimniecību "Mildas". Tā kā manas saknes sniedzas Dobeles rajonā, tad ceļš no Rīgas līdz Dobeles rajona "Mildām" likās garš un nogurdinošs, tomēr šī atkal redzēšanās ar manu dzimto pusi atsvēra visas pūles un nogurumu. Es patiesi jutos laimīgs un brīvs, ļepatojot pa apsnigušo pļavu. Man bija iespēja satikt savus brālēnus un māsīcas, viņi gan bija pelēki, bet tik pat piemīlīgi un pūkaini kā es:). Bildē vari apskatīt manus jaukos radiniekus. Es ne vien varēju izbaudīt dabas brīvības garšu, bet arī kārtīgi izdauzīties ar saviem ausainajiem kolēģiem. Es atdzīšos, tur bija kāda trušu meitene, kas man ļoti iepatikās, viņa man piemiedza ar aci, ceru viņu vēl kādu dienu satikt. Šī nedēļas nogale man paliks atmiņā, kā visforšākā. Ļoti gribu vēl paciemoties dzimtajās mājās, ceru, ka būs vēl tāda iespēja. Sveicieni visiem.

2 komentāri: