ceturtdiena, 2009. gada 26. marts

Ja man būtu trīs vēlēšanās, tad...


Ja man būtu trīs vēlēšanās, tad es izmantotu tikai vienu no tām. Vai varbūt divas. Nē, vispār visas trīs, jo tagad ir grūti laiki un jāizmanto ir katra iespēja. Tiešām, labāk būtu izmantot visas trīs, jo trīs lietas –labas lietas.

Tātad, ko es vēlētos? Neko grandiozu, tikai vienu sulīgu burkānu un kaudzi siena, nē labāk divas kaudzes. Un daudz burkānu, vai vēl labāk – ļoti daudz burkānu. Tā būtu mana pirmā vēlēšanās, tāda kā iesildīšanās. Otrā vēlēšanās varētu būt lielas mājas, tādas kā piemājas saimniecības „Mildas”. Tikai šoreiz šī ēka būtu man vienam. Es tur varētu uzaicināt savu labu draugu - Lielo Pēdu, balto milžu šķirnes trusi ar viņa ģimeni. Tas tiešām būtu jauki, mēs varētu kārtīgi izlēkāties un visādi citādi labi pavadīt laiku.

Tagad trešā vēlēšanās. Es gribu zinošu, saprotošu, smaidošu saimnieku, kurš būs man vienmēr blakus. Tas īstenībā būtu arī pats galvenais. Ja vēl tas saimnieks mani patiesi mīlētu, tad es būtu ar mieru upurēt savu pirmo vēlēšanos. Un vispār arī otru, jo tuvs cilvēks ir pats galvenais. Savstarpējām attiecībām ir liela nozīme. Turklāt es taču esmu burvju trusis, gan jau pats iemācīšos uzburt visu, kas man gribēsies.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru